Για την ημέρα της Μητέρας.

Θεώρησα τιμή μου να μοιραστώ αυτό το κείμενό της που έγραψε για τη μέρα της Γυναίκας.
Το όνομα της είναι Φωτεινή Λαζάρου και είναι ένας καλός άνθρωπος που δε σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Και γι΄αυτό μια υπέροχη μάνα.

Την ώρα που απολάμβανα ένα από τα πολλά αγαθά της μητρότητας και της οικογενειακής ζωής γενικότερα (βλ.σιδέρωμα) και με αφορμή την ημέρα της μητέρας και δη της Ελληνίδας, αναρωτήθηκα:

1) Σε ποια ηλικία μπορείς να παίρνεις πλέον μόνη σου απόφαση για κάτι που σε αφορά; Μάλλον είμαι πολύ μικρή ακόμη γιατί στα 40 μου (Παναγία μου το γραψα) η μαμά μου εξακολουθεί να με συμβουλεύει και να μου λέει «δε ξέρεις εσύ» ενώ παράλληλα στις φίλες της καμαρώνει για το ότι ξέρω να κάνω πολλά πράγματα για την ηλικία μου!!!!!!

2) Στις πόσες αναπάντητες κλήσεις ξεκινάς να θεωρείσαι αγνοουμένη; ευτυχώς στις 3 προλαβαίνω και την παίρνω πίσω και γλιτώνω τις κλήσεις σε αστυνομία, νοσοκομεία κτλ.

3) Οι τύψεις είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της Ελληνίδας μάνας: όταν είσαι νέα μαμά αισθάνεσαι τύψεις μήπως δεν κάνεις αρκετά για την οικογένειά σου. Όταν μεγαλώνεις δημιουργείς εσύ τύψεις στους άλλους ότι δεν αναγνωρίζουν αυτά που έχεις κάνεις για αυτούς!

4) Ποια είναι η ιδανική θερμοκρασία για να ΜΗΝ βάλεις ζακέτα και κρυώσεις; ακόμη αναρωτιέμαι.

5) Η φράση «εγώ σου τα λεγα ακόμη με κατατρέχει….κάνω μεγάλη προσπάθεια να μην την λέω στην κόρη μου….

6)Δε θα γίνεις μάνα θα δεις τι τραβήξεις…(γιατί πρέπει να έχει δίκιο σε όλα;

7) Πώς γίνεται να είσαι άρρωστη και από το άγχος της για σένα να «αρρωσταίνει» και αυτή;

8)Πόσο πιο πολύ μπορεί να σ αγαπήσει κάποιος, αγνά και ανιδιοτελώς;

9) Πόσο πιο περήφανη μπορώ να νιώσω για την πιο γλυκιά μαμά του κόσμου;

10) Και τέλος, εγώ άραγε θα τ ακούσω αυτά ποτέ από την κόρη μου; Προς το παρόν και λόγω εφηβείας της θυγατέρας μου(ξέρετε αυτή η χαριτωμένη εποχή που αποτελείτε το κόκκινο πανί) κάνουμε αμφότερες υπομονή και περιμένουμε τη θεία φώτιση της ενηλικίωσης (της κόρης, γιατί για μένα είναι αργά ), για να κάνω κ εγώ ότι μου κάνει η μάνα μου τώρα (χαχα).. ..

Μανουλίτσα μου σε ευχαριστώ για όλα όσα μου χεις χαρίσει. ΜΑΝΕΣ όλου του κόσμου Χρόνια μας πολλά!

2 thoughts on “Για την ημέρα της Μητέρας.

  1. Με έχεις συγκινήσει απίστευτα με τα καλά σου λόγια που ξέρω ότι τα εννοείς. Ήμουν και εγώ πολύ τυχερή που στην πιο ευαίσθητη ηλικία γνώρισα κάποια που μου φέρθηκε αντάξια των προσδοκιών και των ονείρων μου και μου εμφύσησε την αγάπη για τη λογοτεχνία. Μαρινάκι μου σ΄ευχαριστώ για όλα!

Σχολιάστε

