Ένα μποέμ ειδύλλιο ζήτησα

Της καλής καλλικέλαδης Κάλλιας, διαβάστε το, έχει ωραία πένα.

À la Folie

Τα  μάτια μου πονάνε. Τα τρίβω. Κοκκινίζουν. Κάποιες βλεφαρίδες κόβονται σαν φρεσκοκομμένα άνθη. Η μεριά σου στο κρεβάτι άδεια. Ψυχρή. Ό,τι φοβάμαι περισσότερο .Κενή. Θλιμμένη μουσική που πέτυχα τυχαία. Θέλω να καπνίσω μα δεν μπορώ. Στα κρυφά περπατώ στις μύτες των ποδιών, πάω στο σαλόνι όπου έχω πετάξει ακατάστατα την τσάντα μου και βγάζω όλα τα σύνεργα του εγκλήματος. Ξεκίνησα τα στριφτά βλέπεις , χάριν οικονομίας. Έχει παγωνιά. Μα θα βγώ στο μπαλκόνι για να μη με καταλάβουν.

1146544_224400344379325_201387760_n

Τόσα χρόνια δεν έμαθα άλλο σύντροφο από το τσιγάρο και το αλκοολ. Όσο λείπεις εσύ η αυτοκαταστροφή θα γίνεται καταφύγιο μου. Οι στιγμές , οι αδράνεια γίνονται ένα ασπρόμαυρο ενσταντανέ με soundtrack την κραυγή πίσω από τα riffs της κιθάρας «Love me baby». Μα εγώ δεν χρειάζεται να σου ουρλιάζω να με αγαπάς. Με αγαπάς. Αλήθεια τι βρήκες; Όταν έγραψες για μένα σου είπαν να με στείλεις σε ψυχιατρείο καλύτερα. Θυμάσαι; Δεν…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 87 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

